11 Aralık 2010 Cumartesi

NERGİS














Dostlar gelir misafirin olur..
Akrabalar, komşular
Belki eski bir eş
Belki kardeş..
Gelmeleri güzeldir
Gelişler güzeldir..
                                           
                        ‘’kendim gelmek istiyorum sana, ayaklarıma direnerek sana yürümek..’’

Gittiklerinde bi tenhalık gelip yerleşir içine
Sen onu da misafir sanırsın ama o gitmez..
                                                             
                                                              Aldırma gidişler güzel değildir zaten..
                                                             ‘’yalnız bırakmak istemiyorum seni..’’

Koltuğuna uzanırsın..
Yanına sokuluverir
Müzik dinlersin, okursun..
Seni izler
İzlerinden takip eder
Ben de onunla beraber geldim herhalde
İçinin daralması bu yüzden
Erken yatışların, şahitliğinin işe yaramaması bu yüzden..
Bu yüzden istediğin zaman buyur edip, istediğin zaman kovulup gitmem..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder