12 Temmuz 2011 Salı

USUL USUL GİT

unut!  diyorum
unutuyorum
söz dinliyor sefilliğim

fikrim ayaklarıma kapanmış
cezasını hafifletiyor
bedenimi ağırlaştırarak

savrulamıyorum
savuramıyorum
mevsim yazdan yaralı bir çocuk gibi
avutamıyorum
sözünü tutmuyor yüreğim
aklımı zaptedemiyorum
susuyorum

yapraklar oynaşıyor ayaklarımda
kuşlar desen hep gidiyorlar
ben öylece duruyorum
beklemiyorum
azar yemiş gibi
sadece kımıldıyamıyorum

sözünü tutuyor yalnızlığım
kimseye el değmiyorum
yerini beğenmemiş bir menekşe misali
ellerinde olmuyor
gözlerinde yoruluyorum
dizinin dibinde büyüyebilirdim ben
ama sığamıyorum
ne öldürüyorum kendimi
ne yaşadığımı hissettiriryorum

seni de kendime benzetiyorum

rüzgar ellerime kadar geldi
bak yine!
ne savurabiliyorum
ne savrulabiliyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder