24 Ocak 2011 Pazartesi

DÜŞ' E KALKANIM

aynı sessizlikte uzanıyorum yüzü koynumda
kimsenin sözünü kesmiyorum
dağılan yanlarımı izliyorum gizli gizli
pencerelerimde perde yok
yağmurdan nasibimi alıyorum
en sevdiğim şarkıya ağlıyorum
varlığımı çıkartıp kutusundan bir portresini çiziyorum
hiç değişmemişim..

erken geliyor gece
beklenmedik misafir gibi mahçup
heryerim darmadağın
paylaşıyorum katran karasını
sırlarımı anlatıyorum sırdaşımdan gizli gizli
dilimin kemiği yok
ezberimden nasibimi alıyorum
gülemediğim her an a ağlıyorum
yokluğunun acısını çıkartıyorum içimden gözlerini çiziyorum
hiç değişmemişim..
ve hiç değiştirmemişim seni..

sözlerim doluyor şimdi avuçlarıma
gel desem olmuyor
gel desen___ sessizleşiyorum..
uzanıyorum boylu boyunca uçurumlarına

2 yorum:

  1. sözlerim doluyor şimdi avuçlarıma..
    hain geceler derdimize dermen olmayan
    hain geceler.

    YanıtlaSil
  2. BİR DÜŞLE KALKANIM,
    bu şiirin içimi ısıttı, bilhassa adını kıskandım doğrusu...

    birisi yaralamış seni, yüreği dağlanan bir kuzu gibi:)

    YanıtlaSil